Workshop "Current Approaches to Farming and Food Practices during Late Prehistory"

4-5 Octubre de 2020

Conf. 1 copia
Conferència

Entre els dies 4 i 5 d’octubre es va celebrar a la Universitat de Lleida i l'Ecocentre Les Obagues de Juneda la reunió científica organitzada pel Grup d’Investigació Prehistòrica  sobre les aproximacions actuals a les pràctiques agroalimentàries durant la prehistòria recent, amb la participació de nombrosos científics i científiques de diversos països europeus.

El dia 4 es varen realitzar ponències i presentacions de pòsters científics a l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida, mentre que dissabte, a l’Ecocentre Les Obagues de Juneda es van realitzar la resta de les ponències i a la tarda es va fer una cuita de pa en forns experimentals, tal i com es feia en la Prehistòria recent.